Tinc parella i m'agrada el meu company de pis
Bones,
Primer de tot gràcies per la vostra feina! El meu cas és que tinc 22 anys i porto 4 anys amb la meva parella i també 4 anys compartint pis amb un noi que ha sigut sempre el meu millor amic (Li diré X durant la consulta). Durant una temporada ens vam donar un temps amb el meu nòvio i va ser quan la relació amb l'X va passar a ser carinyosa fins que ens vam liar i ens vam començar a agradar, però jo estava molt confosa perquè seguia pensant en la meva parella. Durant l'estiu no vaig veure l'X i sí al meu nòvio i vam decidir reprendre la relació al setembre perquè havíem tornat a estar genial. Ara que ha començat la uni un altre cop vaig decidir dir-li a l'X que havia tornat amb la meva parella i no s'ho va prendre bé però cadascú igualment feia la seva vida. Tot i així, passen els dies i veig que l'X em segueix agradant, quan estem junts estem molt i molt a gust, però quan ell ha intentat fer la seva vida amb altra gent a mi em fa mal i a ell també li dol que estigui amb la meva parella.
La qüestió és que em tornen a sorgir dubtes de què fer amb els dos, l'X m'agrada i no sé què passaria en un futur (no sé si voldria una relació) però m'estimo infinit el meu nòvio i sé que amb ell seria feliç.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!
Nosaltres no podem dir-te quina és la decisió vàlida. Cada decisió implica una pèrdua i no sempre és fàcil saber què és el que volem o necessitem.
Des d'aquí et recomanem que et prenguis uns dies (o unes setmanes) per saber què sents, com et sents realment i, sobretot, què et ve de gust, què t'il·lusiona. És important poder trobar allò que ens ve de gust i ens fa il·lusió.
Independentment del que sentin ells. Tu què sents?
Com valoraries la relació amb la teva parella actual? Hi veus futur?
Com valoraries la possible relació amb el teu millor amic? Hi veus futur?
Sigues honesta amb tu mateixa i quan tinguis més clara la decisió... hauràs de comunicar-ho per evitar fer-vos més mal...
Una abraçada!
La Laura Centellas