amic
hola,
tinc un amic que sempre hem estat junts, pràcticament es podria considerar el meu germà. fa un temps jo em pensava que li agradava i no se perque pero ens vam distanciar foça (durant el covid i tal).. llavors fa menys d'un any va començar a sortir amb una amiga meva i aquest estiu ho van deixar. des de que ho van deixar ens hem fet moltíssim hem parlat molt, vam anar a unes colònies junts i parlàvem cada dia m'explicava les seves coses, etc. hem començat a parlar cada dia i tinc els sentiments confusoss sobre ell i tot. avui m'ha dit que m'estima molt i que em vol ajudar per un problema extern i no sé com pendrem-ho.
no sé que fer sobretot perquè és l'ex de una de les meves millors amigues i encara no li he dit res d'això, ni a ella ni a ningú, no sé com s'ho prendria. probablement fatal i perdriem l'amistat. i segurament q tots els del meu entorn em mirarien malament.
apart no é si arriscarme perque nose que en pensa ell de tot això, no sé els seus sentiment de cara a la nostra relació i tampoc vull amargar res del que tenim.
siusplau ajudeume perque no se que fer.
merci<3
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar a aclarir-te una mica...
Entenem que tens dos fronts oberts:
- A tu t'agrada i tens dubtes sobre el que sent ell.
- No saps com reaccionarà la teva amiga.
El pas més important és saber què sents tu. Després esbrinar què sent ell i per últim buscar la manera de comunicar-ho a la teva amiga.
Pel que fa a ell, continua veient com evoluciona aquesta relació... Pots tirar-li alguna indirecta i veure com reacciona... o si ho prefereixes, ser directa i dir-li el que sents. (l'opció que més s'ajusti a la teva manera de ser).
Pel que fa a la relació amb la teva amiga, no oblidis que no tenen cap tipus de compromís i no li deus res a ningú. Intenta saber com està ella sobre la ruptura (si ja ho té oblidat, si encara hi pensa, si encara li fa mal...) Així tindràs pistes per parlar amb ella. Explica-li el que ha passat, com t'has sentit i com ha anat canviant la teva atracció cap a ell. Expressa-li que no vols fer-li mal a ella i que t'agradaria que això no afectés la vostra amistat. (a partir d'aquí, si ella s'enfada... ho hauràs de respectar). Potser necessitarà un temps de distanciament per pair la notícia i mica en mica ja tornarà.
Nosaltres seguim aquí, una abraçada!
La Laura Centellas