no sé què fer
Fa com un any parlava amb un noi q vaig conèixer per xarxes, parlavem les 24 hores i temps després de coneixe'ns vam decidir quedar. Ens vam liar però seguiem sent amics.
Temps després em va dir q abans q ens lièssim havia tornat amb la seva ex i vaig barallar-me amb ella pquè no em deixava en pau. Fins principis de l'estiu passat ell m'intentava contactar per xarxes.
Ara no sé ben bé què hauria de fer, em sembla q ja no intenta contactar amb mi però no me'l puc treure del cap, ja no m'agrada i ho vaig passar molt malament per culpa seva, però no sé com oblidar-me d'ell i de la seva novia. Sento q la meva salut mental està sent molt afectada una altra vegada per culpa d'aquest dos, doncs són persones molt tòxiques, però en el fons trobo a faltar l'amistat que tenia amb aquest noi.
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu el que estàs vivint.
A vegades no és fàcil recuperar-se d'una ruptura i més quan hi ha hagut situacions desagradables. Estem d'acord amb tu que el que trobes a faltar és l'amistat, el tenir algú a l'altra banda de la pantalla amb qui podies parlar i explicar el que senties. Amb qui podies compartir aspectes íntims o fer broma.
Estàs patint un dol per una amistat. I està bé que ho sàpigues veure. Pren-te un temps per estar malament, per acomiadar-te de l'amistat i poder tancar aquest episodi de la teva vida. Necessites espai per treure tot el dolor i la desconfiança que t'ha provocat amb la seva mentida.
Nosaltres seguim aquí...
Una abraçada!
La Laura Centellas