menjar
Hola, estic preocupat perquè no tinc cap problema per menjar, ni falta de gana ni res, però quan he acabat de menjar tinc ganes de vomitar però mai acabo vomitant, no se perquè es.
Laura Centellas

Hola, primer de tot, moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et passa. Comentes que estàs preocupat perquè quan acabes de menjar, tens ganes de vomitar, tot i que penses que no tens cap problema amb el menjar ni falta de gana ni res. Ens falta informació per a veure quin podria ser el teu problema, per això, com ens has demanat ajuda i si vols parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques o presencials. Són espais on podràs explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, podràs desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú i així podrem parlar-ne amb més detall. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas