Estic cansat
Estic cansat de tot, desde fa 3/4 anys que no em paren de pasar desgracies, ara fa poc m’he quedat sense amics perque eres molt toxics, estic content de haber tallat la nostra relació d’amistat, pero el que em posa trist es estar sol. He fet amics d’un altre pais que parlem en anglés i aixo, es molt guay, pero no podem veurens en persona obviament, y em sento sol, a vegades penso que ja no puc mes amb res. Vui anar a estudiar d’intercambi per coneixer a gent nova i estar amb els meus amics, pero no se si la meva mare em deixara o si podrem fer-ho en general. No se que fer amb la meva vida ara, nomes estic a casa y al institut, ja no puc sortir amb amics, i al institut o paso fatal perque com ja no tinc a les amigues estic sol i just em vaig cambiar d’institut per estar amb ellas ja que en el anterior institut que estaba també estaba sol, ara el mateix... no puc mes
Laura Centellas

Hola!
A vegades sembla que tot s'ajunta i es veu tot molt negre, oi?? Com si la vida fos quelcom pesat i feixuc...
Ningú mereix tenir aquesta sensació i ens sap greu llegir-vos quan esteu vivint aquestes situacions. T'enviem una abraçada molt forta!
Tens molt clar el que vols, el que no vols i tens les habilitats necessàries per relacionar-te! L'Institut pot ser un espai molt claustrofòbic, ja que t'obliga a compartir moltes hores amb persones amb qui potser tens poques coses en comú. Per això és important situar-ho i poder veure que es tracta només d'uns mesos.
Tens algú amb qui puguis parlar/fer treballs? No cal que sigui una amistat molt íntima, sinó simplement algú amb qui t'hi pots entendre. Amb això és suficient. Busca-la per poder tenir un petit espai de comfort a l'institut.
Aprofita també per veure quines opcions hi ha per fer un intercanvi o uns estudis a l'estranger. Comença a comentar-ho a casa i a buscar opcions que puguin realitzar-se.... si és el teu somni, comença a caminar!
Una abraçada!
La Laura Centellas