Universitat
Hola, estic a la uni estudiant una carrera de ciencies de la salut
El problema es que nose com organitzarme per estudiarme tot ja que son uns bons “tochos” d’apunts i aixo provoca que m’estressi molt i em dona la sensacio que no estic fet per aixo… per exemple ara tinc examen de anatomia i nose com estudiarme tot… en fin que m’estreso… algun consell? Gracies
Laura Centellas

Hola!
Entenem perfectament aquest canvi entre la vida de batxillerat i la vida universitària. Per una banda sembla que no tens tanta pressió, però per l'altra hi ha molta més feina (o contingut) per estudiar.
Des d'aquí et recomanem que et facis un bon horari d'estudi (tenint en compte els descansos i sent realistes). També et proposem que et facis esquemes dels apunts, per poder tenir en una o dues pàgines tota la matèria que entra a examen. Per fer això és necessari que ho vagis fent dia a dia i no esperis a l'època d'examens.
Finalment, quan arribin examens, distribueix-te les hores d'estudi i dedica tot un bloc del dia a cada assignatura (un matí a una assignatura, la tarda a una altra...). Així no t'atabalaràs pensant que també has d'estudiar per una altra matèria. Ho tindràs a l'horari previst.
I si tot i així necessites ajuda, demana ajuda a acadèmies. Potser et donaran alguna estratègia d'estudi que et pot ser molt útil.
Una abraçada!
La Laura Centellas