No em sento bé amb mi mateixa, de veritat faig fàstic?
El meu cos és MOLT prim i necessito menjar, el meu braç el pots agafar amb una mà i és una inseguretat que he estat intentant treure-me-la des de fa molt de temps, no em queda bé la roba perquè em veig grossa encara que em diguin que no.. de vegades dic que estic massa prima i no sé què fer em dóna depressió i ansietat, la meva mare diu que no M'alimento per cridar l'atenció, i això ho tinc des dels 7 anys i ara Tinc 12. Per Favor necessito ajuda o recomanacions perquè vull acabar amb tot i sé que això és un trastorn ,I em sento sola.
Laura Centellas

Hola maca! moltes gràcies per a contactar-nos i explicar-nos el que et preocupa. Ens comentes que no estàs massa a gust amb el teu cos, ja que et veus molt prima. Dir-te que cadascú de nosaltres tenim una constitució diferent, i que és important que puguis acceptar-te i estimar-te tal com ets.  A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens valora! Ets molt més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, dels teus valors) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets. També comentes que tota aquesta situació, fa que estiguis angoixada i et posa trista, és important que demanis ajuda i has estat molt valenta donant el primer pas. Parla obertament amb la teva mare, i explica-li com et sents i segur que ella t'oferirà ajuda. Pots comentar-li a la teva mare, que si ho necessita, pot contactar amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides. Són espais on podrà explicar tot el que li preocupa i on l' assessorarem  i si cal us podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El nostre telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la vostra trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas