Estic farta de mà mare
Bon dia!
Us escric per què estic farta, FARTETA, de ma mare.
Ja en si tinc una llarga i conflictiva història amb ella... Que si va tenir un trastorn, que si és molt desendreçada, que si no se que...... I justament aquest any que jo estava cursant segon de batxillerat, la tia agafa i adopta un gos, al qual òbviament jo vaig agafar molt carinyo per després regalar-lo, i després agafa i adopta UN ALTRE GOS, I amb l'excusa de que no es portava bé amb la gata amb qui portàvem vivint 9 PUTUS ANYS va i dóna la meva estimada Aisha a una iaia desconeguda de por ahi... I després va i REGALA AQUEST SEGON GOS i ara acaba d'adoptar 2 Gats MES!
Clar, després els profes es pregunten pq coions em va anar tant malament la selectivitat...
I no se que fer pq em vull mudar ja de casa meva literalment però òbviament no puc pq tinc 18 anys, sincerament crec q m'estic tornant un poco loca😛
També tinc moltes ganes de tenir parella però em costen molt les relacions socials, sóc bastant tímida (i encara no tinc clara la meva sexualitat... Jo diria que podria ser bisexual però no ho tinc clar....) i no m'acaba d'agradar gaire el grau en el que he anat a petar i amb tot aquest caos que tinc ara mateix a la vida s'em comença a fer bola tot.... No sé que fer realment amb tants problemes... Gracies i fins la pròxima!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i confiar en nosaltres!
Ostres... sembla que la teva mare no ha tingut la teva opinió gaire en compte i ha pres decisions que t'han perjudicat i provocat força malestar...Entenem la teva frustració i t'acompanyem en el que estàs vivint.
És possible que quan puguis distanciar-te físicament de la teva mare et sentis millor i molt més tranquil·la.
Busca suport amb la resta de la família (si és possible) o amb les teves amistats. Explica com estàs i deixa que et puguin ajudar.
Pel que fa a la resta, ja aniràs veient amb quina orientació sexual et sents més còmode, de fet la pots revisar sempre que vulguis! En quan als estudis, pren-te un temps per valorar si realment t'agrada o no, si sents que és el que t'interessa i si no, ens pots tornar a escriure i valorem alternatives.
Finalment, per la timidesa, accepta-la i fes-la bandera. Presenta't com una persona tímida i veuràs com les altres persones s'aproparan a tu veient les teves dificultats. Intenta connectar amb la mirada amb algú, somriure i esperar a iniciar conversa. Mica en mica...
Estem aquí, una abraçada molt forta!
La Laura Centellas