Cert punt de por 😭
Bones,
Fa un temps porto parlant amb un noi de fora de Catalunya. I em va dir que baixaria a Barcelona quan tingués un cap de setmana lliure. I em va dir que li agradaria fer l'amor amb mi, però tinc un cert punt de por, ja que sóc verge i tinc com aquesta sensació de si em farà molt de mal un cop comenci la penetració anal. Sempre que em pregunta que si estaré bé i tal o si tinc por, li dic que no per no ser rebutjat. (Ah, ell diu que també es verge). Pero igualment em diu sempre que si no estic preparat que no passa res. Però esclar per una part vull tenir aquesta sensació de penetració pero per altra banda no per aquesta por que tinc.
Laura Centellas

Hola,
Doncs una de les primeres coses que podries fer és ser sincer, que poguem expressar com ens sentim envers a les relacions sexuals ja és sexualitat. La comunicació és importantíssima, bàsica inclús.
Si estàs neguitós, si et fa por, si tens dubtes, si no els tens, etc... comparteix.
D'altra banda, t'animem a que abans d'anar directament a la penetració, jugueu, us conegueu, que pugueu jugar a acaronar l'anus, potser introduir algun dit, acostumar a la zona al contacte amb una altre persona, utilizant lubricant i anar coneixent i familiant-vos amb aquestes sensacions.
També et diríem que valoris si hi ha més por que curiositat o més curiositat que por. Si hi ha por, el més probable que sigui més difícil connectar amb el plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas