Ajuda amb me amiga
Bones, tinc por de que li pot passar a me amiga.
El cas, la meva amiga, tenía dos millors amigues i van tenir un petit problema amb una d'elles ( següent culpa de la millor amiga de me amiga, ja que sempre de festa la deixava abandonada per lligar amb gent, "obligant-la" anar a llocs...) i doncs ara, aquesta ex millor amiga, li està menjant el coco a les amigues de me amiga perquè no estiguin amb ella, i ara les altres amigues que tenen en comú volen parlar amb ella del tema. Però la qüestió és que estan de la part de la ex-millor amiga. I ara me amiga em diu, que al final acabarà estirada en el lavabo empastilçada i diu que no ho diu en broma. Clar i a mi això em preocupa, que d'una cosa tant petita pot arribar a ser una cosa tant gran i portant-ho al extrem ( en el cas de la ex-millor amiga). I jo no puc fer gaire ja que vivim en pobles diferents
Laura Centellas

Hola!
Entenem que estiguis preocupada, té molta sort de tenir-te com a amiga!!
Pel que fa a la teva consulta, intenta parlar amb ella, donar-li suport i recordar-li que hi ha més persones a part d'aquest grup. Centreu-vos en les persones que coneix, per intentar veure si hi pot establir una mica més de vincle. És important tenir diferents cercles d'amistat, ja que ens hi podem refugiar si en un cercle no ens hi sentim còmodes.
Pel que fa a l'amenaça de les pastilles, si no ho veus clar i et fa patir, potser hauràs de parlar amb la seva família o fer-los saber que ha fet aquest comentari. És quelcom que ha de saber un adult i la teva tasca és trobar aquesta persona de confiança. Fes-ho i explica-li a la teva amiga que ho has fet per cuidar-la. Potser s'enfadarà al principi però veurà que era el que havies de fer. No us podeu responsabilitzar d'una amenaça com aquesta.
Nosaltres seguim aqui, com esteu?
Una abraçada!
La Laura Centellas