no se que fer
Holaa,
primer de tot, us volia donar les gràcies pel que feu, ajudeu a moltíssimes persones i espero que ho sapigueu<3
el meu problema és que el meu millor amic és el típic que va amb tres noies a la vegada, sempre està tontejant amb tothom i mai està amb una noia més d'una setmana. a mi això m'estava bé, tant em feia, fins que últimament crec que m'està començant a agradar ell, i cada vegada que m'explica algun lio dels seus, em poso molt gelosa. jo sóc una noia bastant tranquil·la, només he tingut un nòvio i algun lio, però quan estic amb algú ell també es posa molt gelós.
És bona aquesta relació? Jo m'ho passo molt bé amb ell, puc parlar de tot, em fa riure, m'escolta... l'estimo molt. però sé que si em pillo de veritat res tornarà a ser com ara, perquè acabaré malament jo. i si continuem sent amics, no m'agrada posar-me gelosa cada vegada que m'explica que està amb algú, perquè quan m'ho diu intento estar bé, però després a casa em sento molt malament.
No vull acabar amb el cor trencat, però segur que ell me'l trencarà, abans o després. i si m'allunyo tampoc no estaré bé, és el meu millor amic i m'encanta que sigui part de la meva vida. l'altra opció és continuar com a amics, però posar-se gelosos cada vegada que parlem d'aquest tema no pot ser bo, per cap dels dos. (crec que l'opció de que ell deixi tots els lios i estiguessim en una relació seriosa està bastant descartada, fa anys que ell no en té cap així)
Moltíssimes gràcies, espero que tingueu un bon dia:)
<33
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!
Ai... la línia que separa l'amor i l'amistat pot ser molt prima....
Tu mateixa has donat les opcions i les seves complicacions:
- Declarar-te
- Intentar allunyar-te d'ell
- Mantenir l'amistat
Potser podries tirar-li alguna indirecta per veure si ell també té interès en tu. Potser li podries plantejar l'opció: "Si dos amics s'agraden, creus que la relació de parella podria funcionar?" "Què li diries a un amic teu si s'ha penjat del seu millor amic?"...
El més important (sempre) és què sents tu i què et pot ajudar. Què és el que et pot ajudar en un futur? Haver-li dit i haver-ho intentat (si és recíproc), fer com si res i mantenir l'amistat malgrat el dolor, o intentar allunyar-te?
Nosaltres no ho podem saber i el més difícil és acceptar que cada decisió implica un risc.
Una abraçada!
La Laura Centellas