Una altra vegada igual.
Tot fins ara m'estava anant bé. He començat un cicle i vaig fer ràpid amics, estic amb un noi que m'estimo molt i és la primera vegada que m'enamoro. Les notes m'estan anant moltbe.
El problema arriba ara. Fa al voltant d'un mes que em vaig començar a sentir trista i buida. Les amigues que havia fet a classe resulta que no eren amigues. La tutora a parlat amb la meva mare i li ha dit que no li agrada el meu comportament perquè sempre estic trista, amb males cares i negativa, però esque jo no em donc conta. No se noto que m'he apagat sense saber-ho. Amb el noi amb el que estic tot va moltbe, ens estimem molt pero no estem sortint. Portem quatre mesos i de veritat que em fa molt feliç però em ralla que no m'ho demani encara. Ja ho hem parlat i diu que és perquè vol fer les coses bé i diu que estem consruïnt algo molt bonic. Jo si que me'l crec però també em fa estar inestable que no tinguem res oficial. Això també fa que sobrepensi molt i que quan el noto una mica raro ja penso que és perquè realment no vol estar amb mi. Després ho penso i sé que no tinc raó però com no estem sortint doncs penso que en qualsevol moment pot marxar.
No ho sé és com que tot se m'ha vingut a sobre i no sé com portar-ho.
Laura Centellas

Hola!
A vegades sembla que tot s'ajunti i es faci una muntanya, oi?
Anem a pams:
- Pel que fa a aquest noi, està molt bé que parleu sobre com us sentiu i com voleu encarar la vostra relació. És important que tots dos us sentiu còmodes i a gust amb aquest ritme. Demana-li què implica "no sortir" i marqueu normes sobre exclusivitat, per exemple.
- Pel fa a les amistats, t'entenem perfectament. Sempre ens han dit que les persones de classe son les nostres amigues, però no és així. Una amistat necessita molt temps per construir-se. Es passa per diferents fases: desconegut - conegut - companys - colla - amistat - amistat íntima.
Repassa en quin punt estan i on vols que estiguin. I si es converteix en una amistat, fantàstic! i si son bones companyes, fabulós! L'important és saber què esperar de cada relació.
- Pel que fa a l'estat d'ànim a classe, és natural que estiguis més apagada. Parla amb la teva tutora, explica-li pel que estàs passant i comprometre't a canviar una mica l'actitud. Veuràs que serà més comprensiva del que et penses.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas