NO SE LO QUE SIENTO
He llegado a punto que no entiendo mis emociones , un día puedo estar muy feliz así de golpe y al día siguiente ya me da un bajón. No me siento suficiente, siento que me falta algo en mi vida. Tengo pareja, y me gustaria dejarlo pero por una parte siento que lo echaría de menos, siento que me quedaría muy sola . Me siento sola al no poder hablar con nadie, ya que creo que nadie me entenderia? Como podria gestionar mis emociones?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Anem a veure com et podem ajudar.
Per una banda, aquesta sensació de muntanya russa emocional és molt habitual en l'adolescència. És una sensació de no tenir el control de les nostres emocions i de sentir que tot és molt fràgil i em puc sentir malament en qualsevol moment o per qualsevol motiu. Així que, per aquesta banda, el que expliques podria tenir aquesta explicació.
Tot i així, des d'aquí ens apareixes dubtes sobre la teva relació de parella i amb les teves amistats:
Què és el que t'agrada de la vostra relació? Sents il·lusió pel futur? Intenta posar per escrit com et sents (fes-ho més d'un dia, en diferents moments al llarg de dues o tres setmanes). Així podràs veure exactament si estaves en un "mal moment" o bé és una sensació que es va repetint i per la que hauràs de prendre una decisió...
Pel que fa a les teves amistats, quina és la situació? Tens amistats però sents que no hi ha prou confiança? Sents que les teves amistats no son suficients? Creus que tens poques amistats?
Quan tenim aquest rebombori emocional és important respirar, posar-hi paraules i mirar-ho amb perspectiva. Pren-te uns dies per reflexionar sobre el que sents. Comparteix-ho amb algú de confiança (família, professorat, amistat...) i escolta la seva opinió.
Potser necessites un temps per saber exactament què sents. Permetre-t'ho t'ajudarà.
Una abraçada!
La Laura Centellas