NECESSITO OPINIÓ D'UNA COSA Q EM FA VERGONYA DIR AJUDAA
A hores d'ara portem uns 6 mesos però ja haviam estat junts una altra vegada. El que va passar és que quan estàvem apunt de fer mig any, ell s'havia liat amb dues noies més (io no sabia res) i el dia abans de deixar-ho amb una altra. Tot i que jo encara no sabia això, quan ho vam deixar vaig estar feta merda durant un temps però no vaig descartar l'opció de conèixer a noves persones. Un dia de festa, vaig tenir la oportunitat de conèixer a un altre noi (des de feia molt temps m'agradava i sempre l'havia volgut conèixer), durant la nit vaig estar parlant amb ell i vam decidir marxar els dos junts però just quan marxavam em va veure el meu ex. En aquest moment se'm va remoure tot i no vaig fer res més amb el noi que estava coneixent. Va ser llavors que em va obrir el meu ex per whatsapp i em va dir que m'esperava sota casa meva perquè volia parlar les coses.
Sóc conscient que ho va fer perquè em va veure amb un altre noi però en aquell moment jo estava tant pillada que vaig decidir acceptar i vam acabar tornant.
Desprès d'aquesta nit, el noi que estava coneixent em va seguir parlant però per respecte a l'altre vaig decidir dir-li que havíam de deixar de xarrar perquè estava tornant a intentar tenir una relació amb el meu ex.
El problema que tinc ara és que: desprès de 6 mesos encara m'estic enterant de coses que ha fet amb altres noies i que mai ha tingut valor de dir-me, a més, podríem dir que li tinc molta desconfiança i no crec que aquesta relació porti a gaire més perquè sempre estic rallada mentalment per no saber mai la veritat del tot. Però, esque per altra banda segueixo pensant amb el noi que estava coneixent i sempre em pregunto que hagués passat amb ell si no hagués tornat amb el meu ex.
Com que la nostra relació ha tingut tants entrebancs sempre em plantejo l'opció de deixar-lo i conèixer a l'altre noi però no sé si és el correcte ni si m'arrepentiré.
Necessito ajuda, no sé que fer i hi porto molt temps donant voltes.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Amb el que ens expliques sembla que tens molt clar el que vols però et fa por, perquè és una situació nova i desconeguda.
Anem pas a pas.
- La teva relació de parella actual no funciona del tot bé. No et fa sentir bé, ni valorada ni respectada. Encara apareixen històries amb altres noies, tens un nivell molt alt de desconfiança cap a ell i et passes molt temps amb malestar relacionat amb tot això. Semblava que seria diferent, però de moment la relació no t'aporta la il·lusió que seria necessària.
- Per altra banda hi ha l'altre noi. Tens ganes de conèixer-lo una mica més, tens fantasies sobre com hauria sigut la vostra història i, alguns cops potser te'n penedeixes que el teu ex us veiés aquella nit.
Així que... pren-te el temps que necessitis per prendre la decisió. No és una decisió fàcil i a vegades hem d'escollir aquelles decisions que ens faran sentir millor en un futur.
Escolta les teves emocions: quina relació et provoca més il·lusió?
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas