quefaiggg
Holaaa, el meu problema es que m'acabo d'enterar que a una amiga meva li agrada el mateix noi que a mi.
Ella ja sabia que a mi m'agradava i ella swmpre havia fet comentaris de "que mono" o "que guapo" i sempre parlavem d'ell però ara m'estic adonant que em sembla que el veu més que guapo... I nose que fer perquè a mi m'agradaria començar a parlar amb aquest noi però sento que no ho puc fer pq nose segur si a ella li agrada i en part em fa ràbia pq sé que ella mai intentarà parlar amb ell pq li dona molta cosa començar a parlar amb algú , nose si m'estic explicant...
El problema està en que em "molesta" que em parli tan d'ell quan sap que a mi m'agrada pq em fa sentir que a ella tmb i que no puc "intentar" res amb ell...
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem dir-vos com resoldre aquesta situació... Segurament haureu de parlar entre vosaltres i posar les cartes sobre la taula. Que cadascuna expressi els seus sentiments i que pugueu valorar quina és la millor opció per la vostra amistat: si totes dues intenteu oblidar-lo o si intenteu parlar amb ell per veure si té interès per alguna de vosaltres.
Quan l'amor i l'amistat es creuen, pot haver-hi persones que se sentin ferides. Per això és molt important poder posar paraules al que està passant i, sobretot, parlar-ne. Parla sobre com et sents, explica-li els teus dubtes i escolta els seus. Arribeu a un pacte per mantenir la vostra amistat (si aquest és el vostre objectiu).
No és fàcil, però des de l'honestedat i el cor serà millor.
Una abraçada!
La Laura Centellas