que està passant?
Hola,
Us vaig escriure fa ben poc perquè notava que tot estava una mica malament. Us vaig dir que estava amb un noi però que encara no estavem sortint i estava rallada etc...
Bueno, spoiler, dissabte em va deixar. Diumenge passat em deia que li encantava el que estavem contruïnt i que volia un futur amb mi. Estavem en el millor punt de veritat, nose tot estava anant a millor i teniem una relació molt bonica. I de sobte, al cap d'una setmana em deixa. Em diu que segueix sentint coses per mi que m'estima moltissim però que necessita centrar-se en ell.
Avui dilluns m'ha escrit molest perquè pujava histories a la privada amb indirectes i jo li he dit que nomes expresso el que estic sentint. Li he dit que l'estimo incondicionalment i ell m'ha dit que l'altre noia amb la que va estar si que ella l'estima incondicionalment perquè no s'ha liat amb cap tiu per molt que sap que ell no vol res amb ella. Crec que això m'ho ha dit perquè quan em va deixar dissabte a la tarda a la nit vaig pujar una història de festa i crec que es pensa que m'he liat amb algun altre. Nose m'ha dit que s'esperava que fos una persona diferent i jo estic fatal.
Em deixa i a sobre em diu això quan jo ho he donat tot per ell i a sobre ho sap?
Nose porto 3 dies que nomes dormo 3 hores i no menjo casi res. Nomes em sento bé quan estic amb amics perquè a casa em rallo i em sento fatal perquè penso en ell i en tot el que hem viscut. I pensar que fa una setmana estavem com sempre i ara res...
Estic molt malament i no sé que em vol dir amb tot això.
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu que estiguis vivint aquesta situació... El desamor pot arribar a fer molt mal i més si no ho podies preveure i si estaveu tant bé!
Pel que fa a ell, sabem que és difícil, però intenta no entrar al seu joc. Si ell ha volgut deixar la relació, frena el contacte amb ell. Si t'està acusant de coses que no has fet, si t'obre per recriminar-te què penges a les xarxes, si et compara amb altres persones... deixa-ho estar. No és fàcil, però per poder sortir del desamor és important tenir un contacte 0 amb la persona que ens ha deixat.
Centra't en fer allò que et cuida i et fa sentir bé, envolta't de les amistats, plora i treu tot el dolor... Deixa que surti tot el malestar.... Plora i escriu com et vas sentint. Setmana a setmana. I veuràs com, mica en mica, aquest dolor tant intens que no et deixa respirar es va afluixant...
De veritat. Nosaltres seguim aquí (i tots/es les adolescents).
Una abraçada!
La Laura Centellas