Preguntas
Hola 3 preguntas Adolecents
vaig llegir en una consulta que deieu que es completament normal ejacular ràpid! I la meva pregunta es perquè??
I despues quina sensacio tens quant et quant et fan sexe oral? I per ultim
Passa algo si no et depilas? La gent diu que no es gens igenic
Laura Centellas

Hola,
La pròpia excitació i el deixar-se anar porta a que l'ejaculació es produeixi. Moltes persones tenen com a model de relació sexual el que veuen en pel·lícules pornogràfiques on es produeixen penetracions eternes i on l'ejaculació triga moltíssim a produir-se, fomentant un model poc realista i fals. No podem oblidar que són pel·lícules de ficció.
Doncs les sensacions són molt subjectives, però el que hauria de produir és plaer i sensacions agradables.
Finalment, en relació amb la teva última pregunta, no, no passa res si no et depiles. La depilació és una decisió personal i que no té res a veure amb la higiene.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas