amiga
Hola, soc una noia i primer de tot us volia donar gràcies per aquest servei.
El que passa és que tinc una amiga que és molt negativa, molt dura, directa i una mica antipàtica. A vegades també se sent molt desgraciada i intenta ocultar-ho, perquè diu que tot ho fa malament. Amb mi sempre es porta bé, i ella sempre diu que de tot el grup d'amigues em prefereix a mi. Però jo ja fa un temps que no estic tan còmode amb ella. L'altre dia va passar una cosa que em fa pensar que li agrado, i ara estic molt incòmode amb ella, i no sé què dir-li. Sé que parlar amb ella només empitjoraria les coses, i a mi m'agrada una altra persona. No sé què fer.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina!!
Entenem que potser no vols ferir-la i que potser et fa una mica de respecte la seva reacció si parles directament amb ella, però sí que estaria bé que pugui saber que a tu t'agrada una altra persona.
Aprofita alguna estona que estigueu juntes i explica-li que t'agrada aquella persona. Segurament ja entendrà que ara mateix no estàs disponible i intentarà separar-se una mica de tu.
Pel que fa al tipus de conversa i a la seva actitud. Si sents que no t'ajuda estar al seu costat, si sents que et carrega massa, explica-li i posa una mica de distància. Està bé que entre amigues ens escoltem i ajudem, però també ens hem de protegir i apartar-nos d'aquelles persones que ens provoquen malestar.
Una abraçada!
La Laura Centellas