No puc més
Porto desde l'estiu del 18 enamorat de la mateixa persona.. no se com treure me la del cap, es perfecte i crec q fariem bona parella, però no vivim al mateix lloc i ens veiem poc. Q puc fer?? Com li dic??
Laura Centellas

Hola!
Uff... això son molts anys!! i sembla que ja tens ganes de desencallar-ho una mica!!
En aquesta situació hem de conèixer primer què sent l'altra persona per tu. Pots dir-li directament o bé fer-ho a través d'indirectes, explicant que t'agrada algú, que no viu a prop teu, que no saps com s'ho prendrà.... a veure si també mostra interès o no...
A partir d'aquí, si sent el mateix que tu o si té ganes de seguir-vos coneixent, serà moment de buscar alternatives i plantejar les possibilitats d'una relació a distància. Intentar quedar per parlar, fer videotrucades, que us aneu desplçant (si podeu), que intenteu quedar en un lloc a mig camí.... Les relacions a distància son possibles però cal molta voluntat per part de la parella! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas