Regla y retrás.
Hola bones, quería fer una consulta.
Al mes de setembre vaig tenir relacions sexuals amb preservatiu. El noi tampoc va arribar a ejacular en cap cop. Al cap de dues setmanes vaig tenir la regla (aparentment normal) y després de tenir la regla no he tornat a fer res. Resulta que el mes de Octubre no he tingut la regla y tampoc tinc símptomes de res.
Que por ser?
Laura Centellas

Hola,
Amb la informació que ens dones no podem saber exactament què et passa. Si sospites d'un possible embaràs, et recomanem que et facis un test d'embaràs, així sortiràs de dubtes.
I tant si és positiu com si és negatiu, et recomanem que puguis consultar amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària per a poder revisar que a nivell de salut sexual estigui tot correcte. Valorar si hi ha altres factors que puguin estar afectant a la teva menstruació com ovaris poliquístics, estrès, alimentació, pujada o baixada molt brusca de pes, etc...
T'enviem una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas