menjar i fastic
cada vegada que tinc gana i menjo després em ve una sensació com de fàstic i tinc ganes de vomitar, mai he intentat vomitar-ho però ja fa bastant que em passa i nose que fer per poder canviar-ho.
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per contactar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Comentes que  darrerament quan acabes els àpats, tens una sensació desagradable, de fàstic i que tens ganes de vomitar, tot i que dius que mai et provoques el vòmit. Sembla que no tens molt bona relació amb l'hàbit alimentari. No sé si darrerament has perdut pes, podria ser que degut a aquesta situació t'hagis aprimat. Quan més t’aprimes més dèbil et sents i més remoguda notes la panxa. És important, que si ens volem aprimar, ens posem en mans d’especialistes (nutricionistes, metges, dietistes,etc). Ja que són ells qui ens ensenyen a conèixer el nostre cos i a aprimar-nos de manera saludable. Si no el que pot passar és que al cos li comencin a faltar nutrients (com proteïnes, carbohidrats, greixos, sucres, etc) i es posi malalt. El nostre cos necessita tots aquests nutrients per a funcionar correctament. És important que mantinguis uns bons hàbits alimentaris i que estiguis sana. Crec que hauries de demanar ajuda per tal de veure perquè t'està passant això i poder canviar aquesta situació. De totes maneres, ja que ens has consultat, si creus que tu o els teus pares, necessiteu ajuda o assessorament, us proposo que contacteu amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. El telèfon és 93 454 91 09. Esperem la vostra trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas