Dependència emocional
Visc amb la meva parella, a la cual li tinc dependència emocional.
Sóc conscient de tot i realment vull algú que no sigui narcisista i manipulador.
No sé com deixar la relació.
Ajuda!!
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Moltes gràcies per compartir amb nosaltres com estàs! Aquest és el primer pas!!
Et deixem aquest recurs, és gratuït i pots demanar hora. Allà hi ha professionals especialitzades en atendre dones víctimes de maltractament i de manipulació. Segurament et donaran les eines que estàs buscant.
També et recomanem que intentis recuperar el teu cercle d'amistats i confiança anterior a la teva parella.  La teva família (si t'hi sents còmode), algunes amigues, noves companyes... l'important és que tinguis un petit cercle/xarxa de seguretat per donar-te la confiança que necessitis quan vulguis fer el pas. Queda-hi i mica en mica explica'ls el que et passa i com et sents. Veuràs que estaran al teu costat.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas