No sé que fer respecte al meu pes
Hola! Primer de tot gràcies per la vostre ajuda <3
Escric aquí perquè, malgrat que mai he sigut insegura del meu pes, ultimament ho sóc. El problema és que la meva inseguretat es contradictòria. És a dir, per una banda el meu cos és massa prim, personalment, i m’agradaria tenir més cames, caderes, etc. Per l’altre banda, la meva cara es massa gorda. A vegades m’agrada però quan algú em fa una foto desprevenida em senta molt malament perquè em veig la cara molt inflada.
Aleshores, no sé com puc solucionar aquest problema. Potser em direu de preguntar a un especialista per aconseguir una dieta que aconsegueixi el q vull o algo semblant, però no m’agradaria parlar d’això amb els meus pares. Per tant, he buscat a internet i la majoria de respostes eren sobre massatges facials que ajuden a aprimar la cara.
Si sabeu algun altre truc per fer-ho no dubteu en dir-me-ho siusplau. Moltíssimes gràcies!!
Laura Centellas

Hola! Primer, moltes gràcies per a confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Expliques que últimament et sents una mica insegura respecte del teu pes, ja que penses que el teu cos és massa prim, però en canvi, consideres que la teva cara no ho és. L’adolescència és una edat complicada en la qual s’experimenten molts canvis físics i psíquics i aquests afecten el nostre estat d’ànim. Durant aquesta etapa, és habitual que s’experimentin moltes inseguretats i complexos ja que es torna molt rellevant la valoració i acceptació dels altres. La Imatge Corporal és la manera en què percebem la nostra aparença física, que també és percebuda i valorada per altres persones. No sempre coincideix la imatge que tenim de nosaltres mateixos amb la manera que ens veuen els altres.Tots tenim complexes (aspectes que no ens agraden del tot o ens fan sentir incòmodes), però el més important és que t'acceptis i et valoris tal com ets. Pensa que no hi ha un cos perfecte, ni mides, ni característiques ideals, ja que la bellesa és relativa i depèn de moltes coses. Sovint, ens concentrem molt en aspectes del nostre físic i ens oblidem de totes les altres coses per les quals se'ns valora, com la nostra personalitat, el caràcter, els nostres pensaments, les nostres habilitats, etc. Tots som moltes més coses que un cos i se'ns valora per la suma de totes aquestes. Les característiques físiques venen determinades genèticament de manera que tenim dues opcions, o atabalar-nos i centrar-nos en allò que no ens agrada o acceptar-ho i aprendre a estimar-nos tal com som. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls, amb cura i molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes teus (tant del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets. Així que accepta't i estima't molt. Espero haver-te ajudat, una abraçada molt forta!
La Laura Centellas