no ho sé
Mira, estic molt agobiada amb els examens, em sento molt malament amb tot i sento que tot esta fora el meu control, se com fer les coses em conec bé i se m’és fàcil veure la part bona de les coses pero a vegades molt poques no ho faig perque no tinc l’energia o les ganes de fer -ho, i em sento malament. Osigui sento que haig de ser de tal forma, de la forma que jo mateixa he creat de mi, la que jo vull ser, pero no puc a vegades, i em sento culpable per això. Però tot ha anat a pitjor quan avui el meu novio i jo em discutit sempre miro les coses be i ens comuniquem i ens diguem les coses que ens molesten pero avui he tingut molt mal dia i ho he pagat amb ell i li he dit des de el principi que em sabia molt greu pero no ha parat de reiterar-me que li havia molestat que estigues aixi i que no li agradaria que es repetis quasi mai a poder ser, i ho entenc completament pero em sento rara i una part de mi no ho accepta, no sé perque no li sembla bé, no sé m’ha dit que tot anirà bé i tot això pero no em sento escoltada, ni segura i em segueixo sentint pitjor que abans, insuficient i com una merda, no ho sé quin lio, no puc parar de plorar i pensar que soc una persona que li agrada molt viure les emocions pero ell no ho entent. No donem la importancia a les mateixes coses i es el que a mi m’ha fet molestar-me i desbordar-me i em sap molt de greu pero no ho sé no he pogut fer-ho millor, per una vegada, no he pogut fer bé. Ara em sento presionada per reaccionar bé sempre i desafogar-me jo sola ja que amb ell no sento que pugui fer-ho, i si la proxima vegada tampoc soc capaç de gestionar-ho? Hauria de fer-ho? Haig de ser qui vull ser pero a vegades no puc i em sento malament, em fa por perdre la meva esencia pero m’han fet veure que qui era estava malament, vaig cambiar i ara soc una bona persona pero no m’enrrecordo de qui era abans i em sap greu perque sento que he cambiat sense voler hi ha una part de la meva escència que s’ha perdut i no sé què fer. Per últim dir que m’encanta amb el noi que estic, es genial, pero ultimament nomes em porta mal de caps, ho intento parlar pero em sento culpable per tot i no sé que fer.
No ho sé, gràcies per llegir-ho <3
Laura Centellas

Hola!
Ostres, sembla que portes unes dies molts complicats i tot es veu enboirat. Sembla que l'estrès pels examens t'ha fet petar i descarregar la tensió cap a la persona equivocada o que no s'ho mereixia.
A vegades ens passa, i les persones del nostre voltant ens continuen estimant per qui som, encara que en algun moment ens equivoquem. Reconeixer-ho és un primer pas i et felicitem per això.
Quan notis que estàs tan emboirada, amb la sensació de no saber qui ets, que tot va malament... potser és un bon moment per intentar parar i no prendre cap decisió. Dona't uns dies per poder valorar realment cada àmbit de la teva vida. Per exemple, espera a passar els examens i torna a pensar en la teva relació. Així podràs veure si el que pensaves era fruit de l'estrès o si realment hi ha alguna cosa que no acaba d'anar bé.
Parla i desfoga't amb la gent del teu voltant. Volen ajudar-te i volen saber de tu. Deixa't ajudar i cuidar.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas