Vull menjar com ho feia abans
Fa anys que tot anaba bé, menjaba sense cap problema i no pensaba gens en la meva figura, pero fins fa relativament poc (2/3 anys) tot ha empitjorat, no soc capaça de menjar res sense tenir la sensacio de vomitar al cos, sempre que hanem a sopar a fora amb amigues/familia(...) soc incapaça de menjar el plat que voldria, sempre em demano un plat que se que es poca cosa i que em quedare amb gana pero aixi no em veure tant gorda, la meva ment nomes pensa en menjar poquissim per no veurem gorda. Em miro al mirall i ploro, no m'agrado fisicament i m'acosta moltissim acceptar que hi ha peçes de roba que no em puc posar perque em fan veure gorda, necessito ajuda siusplau,
Que m'esta passan? Perque em passa aixo? I com puc ignorar o deixar de pensar aixi?
Laura Centellas

Hola, en primer lloc, agrair-te que ens hagis dipositat la teva confiança i ens expliquis això que et passa. El primer pas és adonar-se de què alguna cosa no va del tot bé, per a poder posar-hi remei. Ens comentes que des de fa un  temps la teva relació amb el menjar ha anat empitjorant, expliques que sovint menges menys del que necessites perquè no et sents bé amb tu mateixa i que estàs bastant obsessionada amb el teu pes i el teu físic. Tens un gran malestar, tens emocions i sentiments molt negatius i la teva relació amb l'hàbit alimentari ha empitjorat per aquesta situació. És important que t'hagis adonat de que això que et passa no és normal, i que preguntis com pots deixar de sentir-te així, però malauradament, des d'aquest consultori, no podem donar-te les eines que necessites per a poder solucionar tot això que et passa. Així que és important que, igual que ho has fet amb nosaltres, demanis ajuda als teus pares o algú del teu entorn qui pugui ajudar-te a buscar ajuda especialitzada. És una situació que et fa patir i et fa sentir molt malament, però pensa que amb l'ajuda determinada, podràs tornar a sentir-te bé i tenir una bona relació amb el menjar i amb tu mateixa. No et faci por o vergonya, tots requerim ajuda especialitzada quan alguna cosa no ens fa sentir bé, i com més aviat puguis fer-ho, més fàcil et serà recuperar la normalitat. Et mereixes tornar a ser feliç i a gaudir tranquil.lament del menjar i de la vida. Si us fa falta, amb els teus pares, us podeu posar en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia, des d'allà us assessorarem i us acompanyarem durant tot aquest procés. El nostre telèfon és el 93 454 91 09,  esperem la vostra trucada! Un petó molt fort
La Laura Centellas