fumar
Holaa!
primer de tot, moltes gràcies per aquest servei que oferiu, ajuda a moltes persones❤️
el que em passa es que fa dues setmanes, estava a un parc amb dos amics i els dos estaven fumant amb vaper. em van oferir si volia provar-ho, jo no he fumat mai, i vaig dir que no (no em van dir res més sobre aquest tema, ells).
els meus pares son super estrictes, tinc prohibidissim fumar i si arribo a casa amb pudor de fum em poden arribar a castigar. però aquell dia vaig voler probar el vaper, i sempre diuen que es dolent i coses així però jo tenia ganes.
no se ben bé que fer, no vull desobedir als meus pares però a la vegada vull probar el vaper, potser és algo que pot semblar idiota però he estat pensant molt els últims dies en això jeje.
Bé, moltes gràcies, espero que tingueu un bon dia!!!
<33
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a seguir amb la nostra feina.
Provar coses noves pot ser molt excitant però no sempre és segur ni tampoc ens convé. Segurament els teus pares son molt estrictes amb tu perquè saben el que implica el consum de tabac però també com de fàcil és enganxar-s'hi i et volen cuidar.
Tu mateixa tens alguns dubtes sobre si és una bona idea o no...
Aquí et deixem aquesta informació per tenir-ne més coneixement.
Tot i que en el fons, el que et preocupa és no fer cas als pares, oi? Intenta preguntar-te què és el que t'ajudarà més en un futur. Si fer-ho d'amagat d'ells, o potser parlar-ne amb ells i explicar-los la teva curiositat?
Dona-hi alguna volta ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas