SENTIR-SE MENYS I CASTIGAR LA TEVA PARELLA
Hola
Resulta que el meu cos no és molt erogen ni em banyo molt però ell sí no sé com xd. Duguem 8 mesos en una relació i jo encara no he tingut cap orgasme o alguna cosa així.
El problema és que cada vegada em comparo amb una amiga que és tot el contrari a mi en aquest sentit i això em fa sentir MOLT negativa (no gelosa, sino trista) pq ella ni tan sols està en una relació i ho passa el doble de bé que jo.
Cada vegada que el meu xic vol parlar d'això no sé per què li dic que no me'n parle i el castigue en el silenci i després me sap mal i li demane perdó. Ell sempre em perdona, però jo a mi mateixa no. Com puc fer per deixar de comparar-me amb altres, poder parlar amb confiança amb ell i deixar de maltractar-lo (pq és el que faig literalment).
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Cada persona som com som, i és important que aprenguem a estimar-nos així, amb allò que més ens agrada de nosaltres i amb aquelles coses que potser no tant. Sabem que no és fàcil! Vivim en una societat que constantment ens diu com hem de ser, quines imperfeccions hem de corregir, etc., però recorda que ja està bé com som i que comparar-nos amb altres persones des de les diferències fa minvar la nostra autoestima.
Què t'impedeix gaudir de la teva relació? La dificultat està a l'esfera sexual o hi ha alguna cosa més que t'amoïna?
La sexualitat és un aprenentatge, i necessitem temps per anar descobrint com funciona, què ens agrada, com ens agrada, etc. Per descobrir-ho hem d'estar obertes a la curiositat, a les ganes de provar i deixar-se anar. Donar-se permís per gaudir! Quan estàs sola tens dificultats per arribar a l'orgasme? Això només et passa en parella? Si és així, explica-li (o ensenya-li) com ho fas tu sola, guia'l i veuràs com tot és molt més fàcil.
Recorda que la comunicació amb la parella és clau. T'animem a que puguis parlar amb ell de tot això.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
La Laura Centellas