deixar-me portar
M'agradaria molt deixar-me portar, poder fer moltes coses les quals tinc en ment pero no puc, penso que la gent s'enriura de mi o que jo faig pena, nose que fer per canviar-ho ja que estic deixant passar moments bons per culpa d'aixó.Mercii
Laura Centellas

Hola!
Ostres! T'entenem molt! La vergonya pot ser molt paralitzant i pot fer que ens perdem algunes coses...
Així doncs, el més important primer és detectar que és vergonya. Llavors valorar realment quins efectes pot tenir fer o no fer allò i tercer, posar-ho en pràctica.
És com dir el vers de Nadal. Sabem que ens el sabem, tothom espera això de nosalters, pugem dalt de la cadira i apareix tota la vergonya (la família ens està mirant) i comencem a recitar-lo gairebé en veu baixa, però mica en mica anem agafant confiança i acabem amb molta més força!
Doncs el mateix procés. Comença a fer petites coses i valora el resultat. Veuràs que no hi ha reacció negativa dels altres i mica en mica aniràs agafant confiança. Fes-ho primer en petit comitè, davant poca amb la que confiis i després ja et sortirà amb grups més grans.
I una altra cosa, quan vulguis intervenir o fer alguna cosa, centra't en allò que vols dir. Posa el focus en la conversa i en el moment. Deixa anar el cervell. Concentra't només en el que està passant en aquell moment.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas