pregunta
Hola, una pregunta, és normal que el meu novio sempre es corri pero jo mai? I si no és així, que puc fer per acabar jo tambe? Hem provat de tot i res..
Gràcies,
Laura Centellas

Hola,
Normal no, però habitual sí... malauradament moltes noies que tenen relacions sexuals amb nois tenen dificultats per arribar a l'orgasme. Ens sorgeixen algunes preguntes: tu sola tens problemes per arribar a l'orgasme? Amb totes les pràctiques sexuals compartides apareix aquesta dificultat?
Seria interessant que primer de tot descobrissis com funciona la teva sexualitat, què t'agrada, com t'agrada, etc. Observa el teu cos i els teus genitals. Localitza el teu clítoris, que serveis única i exclusivament per proporcionar-nos plaer, per tant, té un paper important en la nostra sexualitat i el nostre plaer (la penetració vaginal no sol ser la manera més efectiva d'arribar a l'orgasme). Igual d'important és també el nostre cap, en què estem pensant quan tenim relacions sexuals, si estem connectades i focalitzades amb allò que ens genera plaer, etc.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
La Laura Centellas