Realment sóc tonta?
Hola!!
Jo tinc discalculia i per culpa de això suspenc molts exams de mates, (quan la majoria de els meus amics/gues els aproven tots) per culpa de això em sento molt tona. Que puc fer per no sentir-me així ?
Laura Centellas

Hola!
No ets tonta! Només faltaria!!! Si tens aquest trastorn, el que pots fer és demanar que hi hagi una adaptació escolar/curricular! És evident que la teva dificultat fa que et sigui molt complicat realitzar els mateixos examens de mates que els teus companys. Potser necessites un suport extra o que hi hagi algun tipus d'adaptació durant l'examen. Demana-ho a la teva tutoria i al professor/a de l'assignatura.
Albert Einstein va dir: “Tothom és un geni. Però si jutges un peix per la seva habilitat per escalar un arbre, viurà tota la vida creient que és estúpid". Potser aquesta frase t'ajuda...
Una abraçada!
La Laura Centellas