La meva ex-millor amiga
Hola!!
Fa uns mesos li vaig dir a la meva ex-millor amiga que la nostra amistat ja no funcionava perquè jo ho donava tot a la relació i ella no. Fa uns dies va pujar unes histories a insta on se la veia molt feliç, i em vaig adonar que la trobo molt a faltar (però la veritat es que estic molt més feliç sense ella) i hi ha vegades que em surt l'impuls de escriure-la (però mai ho faig).
Com puc para aquests impulsos i parar de pensar en ella i en tot el que hagués passat si jo no hagués dit res ?
Moltes graciés!
Laura Centellas

Hola!!
Ostres! Ets molt valenta i et felicitem per prendre aquesta decisió!!
No és fàcil adonar-se que la persona que tenim al costat (amistat, parella, família) no ens aporta res i que és millor apartar-nos-en. Així que pots estar molt orgullosa per ser-ne conscient i prendre una decisió al respecte.
Pel que fa a l'enyorança, és natural. Estàs vivint un dol (una persona que era molt propera a tu, ara ja no hi és) i has de viure aquest buit. Has tingut una pèrdua i quan ens sentim així, el que volem és recuperar com més aviat millor el benestar.
Si tu estàs segura de la teva decisió, és important que puguis posposar l'impuls d'escriure-li a fer-ho en un altre moment (ex: d'aquí dos dies ho torno a valorar). Així deixaràs que passi el temps i que no sigui tan dolorós.
I en aquests moments és important compartir estones amb gent que estimes, en fer coses que t'agraden i amb posar de nou el focus en tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas