Primer amor
Bones! Es veritat que el primer amor mai S’oblida? En la preadolescència vaig tenir el primer amor, que no va ser ni intens ni durador però vam mantenir l’amistat, de fet avui encara som molt amics però el cas es que sempre he pensat en ella com algo més, sempre he volgut que allò funciones però per coses de la vida no hem trobat el nostre moment. Fa uns mesos vaig començar a sentir algo per una amiga seva i ens vam acabar lian però el cas es que sempre penso amb ella. He intentat oblidar-la i veure-la només com amiga però no hi ha manera. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Aquesta idea és molt romàntica, però no deixa de ser un mite. Al llarg de la vida poden aparèixer moltes persones que ens atrauen o de qui ens enamorem i és bonic veure com es contrueix l'amor.
En el teu cas, tenim la sensació que aquesta noia encara t'agrada i que, tot i que la relació no va funcionar, encara vols tenir-hi una relació. Sovint amaguem l'amor en relacions d'amistats. Així que... si tu vols alguna cosa més, fes-li saber! (i accepta la seva reacció)
Si realment vols oblidar-la, potser necessitaràs posar distància un temps i buscar els motius pels quals no podeu estar junts.
Una abraçada!
La Laura Centellas