Em sento sol
Des de fa un temps em sento sol, i la unica gent que fa que no em senti d'aquesta manera són 7/8 anys més petits hi ha sobre no les puc veure. Faig bé en parlar amb gent més petita o hauria de demanar ajuda a altres persones?
Laura Centellas

Hola!
Ostres, ens sap molt greu que tinguis aquest sentiment... la solitud pot arribar a ser molt desagradable i ser molt dolorosa... Està molt bé que tinguis gent amb qui et sents còmode, però sí que hauries de poder valorar per quin motiu hi ha aquesta diferència d'edat. Què et passa amb la gent de la teva edat o amb la teva família? Per què no t'hi sents bé?
I si vols aprofundir en aquest treball, un procés psicoterapèutic et podria anar molt bé. Tenir aquesta estona per tu, per reflexionar sobre qui ets, com estàs i què et passa. Per poder posar paraules i canviar allò que no et funciona...
Una abraçada!
La Laura Centellas