Desconfiança
Em sento com una merda. Fa anys que conec a un noi que és simplemente genial. Vam estar sortint però desde el princi hi havia desconfiança per part meva i al final ho vam deixar. Després de molts mesos estem intentant poder sortir una altre cop, però no sé que em passa que només penso que està també amb altres o que parla amb moltes ties o que em posarà les banyes. No sé que fer, ell no m'ha donat motius de pes per desconfiar així i l'estic allunyant sense voler.
És un bon noi però el meu subconscient no ho enten.
Ajuda si us plau, què faig??
Laura Centellas

Hola!
Doncs potser hauràs de preguntar-te quina por tens que et bloqueja tant. Si ell no t'ha donat motius, si saps que és una bona persona i el descrius com a "genial". Per què et preocupes per una cosa que no ha passat i que potser no passarà mai?
Potser pots donar-te l'oportunitat d'iniciar la relació amb ell i gaudir-la. I si passa alguna cosa, llavors talles la relació.
A vegades el nostre cervell ens juga males passades i anticipa situacions que no han aparegut mai i no apareixeran. Fes callar el teu cervell i centra't en la persona fantàstica que tens davant i que vol estar amb tu. Gaudeix. Mereixes ser feliç.
Una abraçada!
La Laura Centellas