Estic enamorat de la meva millor amiga
Bona tarda,
Primer de tot donar-vos les gràcies per la vostra feina.
Doncs la meva consulta es la següent: ja fa un any i pocs mesos, que m’agrada una noia de la meva classe però aquests últims mesos es com si estigues enamorat plenament per ella. La cosa es que com som millors amics no se com expressar-li el que sento per ella per por de que la nostra amistat es trenqui. Ja porto temps intentant dir-li d’alguna manera però se’m fa impossible. Que em recomaneu fer?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!!
Tu has de valorar quins passos vols fer. Està clar que si ella no sap que li agrades, és possible que no hi hagi cap canvi en la vostra relació i continueu sent sempre amics. (aquest és un camí a prendre).
El segon camí seria començar amb indirectes, demanant-li si li agrada algú o si creu que una amistat es podria convertir en amor, per exemple. (A veure si et segueix el fil...)
I un tercer camí seria una declaració directa, sense embuts i acceptant la seva reacció.
Totes les opcions son vàlides, has de veure quina és la que s'ajusta millor a la teva manera de ser ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas