No se que fer
Bona tarda,
El que em passa és que m'agrada un noi des de fa varis mesos. Va començar de cop i volta, sense esperar-m'ho, però després de quedar durant un mes i mig / dos mesos em va dir que es va agobiar, i no volia tenir res més amb mi. El que passa és que des fa un mes més o menys parlem molt sovint, em truca per telèfon moltes vegades , a més, ara el veig molt més que quan estàvem de rotllo. M'ha dit que vol quedar, però no vol res estable, en canvi jo sí ho vull.
No me'l puc treure del cap. He intentat conèixer a altres nois, però als dos dies m'acabo cansant i torno amb el mateix.
Què em recomanes?
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres, doncs sembla que ell és molt clar amb el que vol: no vol res estable.
La pregunta és: i tu què vols? A tu t'està bé aquesta relació? Perquè si et fa sentir malament, si et fa tenir falses esperances, si fa que esperis una reacció diferent... potser no t'està ajudant.
Un dels grans aprenentatges de la vida és veure quines conductes de les altres persones ens ajuden i ens fan sentir bé i quines ens porten complicacions malgrat la persona ens agradi o l'estimem.
Tu has de valorar si aquestes trucades et fan mal o no... Ell és molt clar i per molt que segueixis, és possible que no canviï d'opinió (i això ho has de tenir clar, encara que faci mal).
L'amor funciona quan les dues persones volen el mateix i estant en un moment vital similar...
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas