Depilació
Hola, com m'hauria de depilar les parts intimes? Es que sempre que me les he depilat quedan pels incrustats i em surten grans i despres pica moltissim i es molt incomode, que puc fer?
I tambe em causa molta inseguretat que els pels no sen vagin del tot i per aixo no vull perdre la virginitat perque sento que no els hi agradara no veure tot depilat sense q es vegin algun pel
Laura Centellas

Hola,
Som psicòlogues i no dermatòlogues, hi ha pells i pèls que necessiten o que els hi va millor una cosa o una altre. Potser podries consultar-ho amb una experta en dermatologia.
Pel que fa a la inseguretat. La depilació dels genitals és una imposició de gènere patriarcal i masclista, a part d'infantilitzar el nostre cos. Una vulva sense ni un pèl és una vulva infantil.
No hauria de condicionar el poder tenir una relaicó o una relació sexual si una vulva té pèl o no... si una persona t'agrada o t'atrau, quedaria condicionat per si té pèl al pit o als genitals?
Si passés, potser en comptes de plantejar-nos que el problema el tenim nosaltres, el problema possiblement el tingui l'altre... no creus?
T'enviem una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas