No ser qui sóc
Sempre he sigut una persona tímida, introvertida i que em costa confiar en la gent. No sóc capaç d'explicar a ningú que em sento sola, encara que tinc familia i amigues que m'estimen. Últimament estic més distant i no ser perquè. Em costa saber qui sóc, o qui vull ser.
Què podria fer?
Laura Centellas

Hola!
A vegades passem alguns dies que ens quedem "mirant cap endins". Que ens costa relacionar-nos o que tenim més ganes d'estar soles. Tot i així, pel que expliques, sembla que això et preocupa i et genera malestar.
Des d'aquí t'animem a agafar una llibreta (bonica) i escriure com et sents. Tantes vegades com vulguis, però almenys un o dos cops per setmana. Deixa que les paraules s'apoderin de la teva mà, no pensis, simplement deixa't anar.
Quan sentim que hi ha un "tap" que ens impedeix comunicar-nos amb els altres, és important treure les emocions d'una altra manera. Una vegada sobre el paper, potser et serà més fàcil poder descobrir qui ets, què t'agrada, què t'enfada i què et preocupa. Estàs en un moment de canvi vital i d'identitat. No és fàcil i pots permetre't que sigui un camí, que duri un temps tota la descoberta de la teva jo.
Quan sentis que et ve de gust, pots començar a parlar-ne amb algú de la teva confiança. Diga-li alguna petita confessió i podràs veure la seva reacció. Veuràs que et sentiràs millor...
Una abraçada
La Laura Centellas