fisic prioritat
Estic feta merda perq sento que els nois nomes em volen per tenir relacions sexuals. Mai he tingut una parella formal i estable i sempre se’m repeteix la mateixa historia: un noi s’interessa moltissim per mi, jo poso distancies, ell insisteix, em tracta genial, em cuida, es atent, fins que decidim quedar, connectem, mantenim relacions sexuals, seguim quedant… i arriba un punt on jo m’acabo enamorant i volent anar mes enlla i l’altra persona comença a rebaixar l’interes (ja no em parla tant, ja no es preocupa, unicament em parla quan li entra la necessitat de tenir sexe…) i sempre acabo jo fatal, enamorada i perdent-lo, pensant en que em deu faltar per acabar d’enamorar-los del tot i que mantenir l’interes i quedar-se al meu costat. Em sap super greu perq se que fisicament agrado pero jo soc conscient que personalment puc aportar encara mes i sento que aixo mai m’ho valoren… m’entristeix molt i em baixa l’autoestima en picat. Em passo la vida intentant superar els “casi algo” i ja no puc mes.
Laura Centellas

Hola!
Tu no has de fer res per mantenir l'interès ni per obligar algú a quedar-se al teu costat. Tu ets valuosa per QUI ETS. I això t'ho has de repetir fins que t'ho creguis. Ja ets SUFICIENT.
Potser, per la teva història de vida, a partir d'ara et costarà una mica confiar en la persona i necessitaràs que mostri interès en diferents àrees de la teva vida (per la teva família, pels teus somnis, per les teves amistats, per les teves neures...) abans de deixar-te anar completament.
Busca estones de conversa cara a cara, plans que impliquin alguna activitat (anar al cine, a patinar, a veure algun partit, ...) i podràs tenir més informació sobre si et vol conèixer realment.
Una abraçada!
La Laura Centellas