dubtes
Hola tinc diversos dubtes:
1. He vist que parlaveu de que també es pot sentir plaer als testicles pero ho he intentat i no sentia res? Quin procés es seguiria o com ho hauria de fer?
2. no vull consumir pornografia perquè sé les conseqüències que pot tenir i així però d'on podría treure "inspiració" per estar més calent?
3. És normal que el meu penis canviï molt (tipo de com 5cm a normal) en erecció i sense?
Gràcies pel que feu!
Laura Centellas

Hola,
Efectivament l'estimulació dels testicles pot ser molt excitant, però si tu no hi trobes plaer, potser per a tu no ho és massa, pots estimualr-los amb caricies, apretant-los, amassant-los... de diferents formes, amb lubricant, crema, oli d'ametlles dolces,...
Per a buscar estimulació mental o "inspiració" podries llegir lectura eròtica, relats eròtics, fantassejar, imaginant què t'agradaria fer o què t'agradarien que et fessin, etc...
I pel que fa al canvi en el penis quan està en repòs o quan està en erecció, sí que hi ha penis que mostren més diferència que altres. Tots els cossos són diferents i igual que és impossible o molt difícil trobar dues persones amb dos nassos iguals, també ho és trobar dues vulves iguals o dos penis iguals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia -Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas