No tinc gana
Holaa, abans de res gràcies per fer el que feu, ajuda moltt.
Jo sóc una persona que em preocupo molt per tot, m'estresso de seguida i sóc molt autoexigent. He estat ingressada a l'hospital 3 o 4 vegades per culpa dels nervis, perquè quan passo temporades amb molt d'estrés, baixo de pes. Però mai havia deixat de tenir gana i ara només menjo quan els meus pares estan mirant, perquè no els vull preocupar. Fa dies que he deixat d'esmorzar i de berenar.
No tinc cap problema amb l'aspecte del meu cos, però no tinc gens de gana i em preocupa acabar amb algun TCA. Em podríeu donar algun consell? Estic preocupada i no sé què fer.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, agrair-te a tu també les teves paraules, és recompensant saber que la nostra tasca és valorada i pot ajudar a les persones. I també agrair-te que dipositis la teva confiança en nosaltres i ens expliquis el què et passa. Ens comentes que ets una persona molt exigent i pateixes una mica dels nervis, i això fa que de vegades baixis de pes (tot i que creus que no tens cap problema amb la teva autoimatge i el teu cos), i que darrerament no tens gana, la qual cosa et preocupa i creus que també preocupa als teus pares, ja que és amb ells quan menges. Quan les persones deixem de menjar o mengem poc, l' estómac es fa petit i podem arribar a pensar que no tenim gana, però és important mantenir uns bons hàbits alimentaris i menjar de manera equilibrada amb les quantitats suficients, perquè el nostre cos i la nostra ment necessita aquests aliments per a nodrir-se. Si no tens gana, és important que ho consultis amb un especialista per tal que et pugui ajudar i veure  quin és l'origen d'aquesta inapetència. Et recomano que ho parlis obertament amb els teus pares, i ho parleu amb el metge que et porta. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas