Vull arreglar les coses amb el meu ex
Hola, fa un temps que visc a Estats Units i des de llavors tenía parella fins que jo li vaig ficar les banyes trencant la confiança i tambè la nostre relació. Per Nadal vaig tornar a casa després d’estar 6 mesos a EU I vaig quedar amb el meu ex per acabar de aclarir les coses, cosa que per mi les va fer mes complicades ja que sentia que mai l’havia deixat d’estimar i que era la persona més Feliç del món al ser costat. També em vaig adonar que havia sigut una estúpida deixant-lo escapar I avent-lo traïcionat. Després de quedar li vaig dir que l’estimava i que mai havia sentit res aixi per ningú i que al seu costat era feliç però ell em va dir que no podía estar amb mi per la seva salut mental degut a la relació a distància i a les banyes. És obvi que s’enten el seu punt de vista, però jo no se que faré sense ell ja que estic malament i sento que no trobaré a ningú millor que ell ja que és únic i molt especial per a mi.
Laura Centellas

Hola!
Acceptar una ruptura no és fàcil i pot fer molt de mal. Estàs en un procés de dol i necessites un temps per poder pair tots aquests sentiments. Et passaran per davant la pena, la tristesa, la nostàlgia, la ràbia, la impotència, la por, el buit.... Ho sentiràs tot de manera molt profunda i intensa.
I amb el temps, el dolor s'alleugerirà... ja veuràs.
De moment necessites transitar per aquest procés i aprendre a viure sense ell... És un camí dur i dolorós. Envolta't de gent que t'estima, de les teves amistats i aficions. Posa't petits objectius per tu i plora molt. Buida tot el dolor que tens dins, deixa que surti.
I, mica en mica, sense adonar-te'n, notaràs que aquell dolor que no et deixava respirar, ara et deixa agafar aire de tant en tant.
Una abraçada!
La Laura Centellas