Desig de mort
Bones,
Estic passant per un moment realment complicat i que per a mi em te captivat i molt acovardit. Es tracta d'un atac d'hipocondrisme (em penso que estic malalt) però aquest cop crec que es de debó. Els hi he comentat als pares però no em fan cas i la meva mare m'ha demenat que "ojalà que tinguis un problema al cor". Em sento molt malament i tinc molta por per si tinc un problema al cor. Aquest moment estic pensant seriosament de suicidar-me.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, primer de tot desitgem que no hagis pres cap decisió de la que et puguis penedir. A vegades ho veiem tot molt negre i podem sentir que no hi ha cap solució. Però no és així. Les dificultats son temporals (encara que sembli que fa molt que ho estem patint). I és important no prendre una decisió permanent a una dificultat temporal.
No sabem per quin motiu la teva mare et va dir això, però des d'aquí t'animem a fer dues revisions mèdiques: una amb el teu metge/essa de capçalera, per si cal descartar alguna patologia física (que et pugui fer una bona exploració) i l'altra amb un/a psicòleg/a especialista en salut mental per poder valorar si realment hi ha un trastorn d'ansietat relacionat amb la malaltia. Et sembla si posem el focus en esbrinar això?
I després, quan tinguem una resposta clara: si es tracta d'una malaltia orgànica, si és un trastorn d'ansietat o si és una preocupació excessiva, llavors podrem enfrontar-nos-hi.
Explica'ls aquest pla als pares i demana'ls ajuda. Veuràs que respondran.
Una abraçada molt forta.
Escriu-nos sempre que ho necessitis.
Activa la compatibilitat amb lectors de pantalla
La Laura Centellas