Novios en un futur
Bona tarda, espero que estigueu molt bé.
Us explico la meva situació. Jo i el noi que m'agrada hem dit de ser novios pero més endevant. I estem d'acord els dos. I fa poc jo vaig ser sincera amb ell i li vaig dir que l'any pasat vaig passar una epoca en la que estava confusa perquè em volia rendir ja que no li agradaba a ell. I en aquell temps un noi em va semblar maco però nomès això. Ni vaig parlar amb ell, ni vaig voler avançar. I després d'un temps em va deixar de semblar guapo que diguem. Llavors em vaig donar compte de que el que jo sentia per el meu amic realment era més fort del que pensava, i potser rendirme no era la solució.
El cas va a ser que el meu amic s'ho va prendre malament, i em va dir que no volia estar amb persones com jo. Ja que si deia que ell m'agradava i per un temps vaig dubtar, ell no voldria que li pases això si estiguesim sent novios. Jo li vaig dir que realment vull estar amb ell i que allò no defineix si li seràs infidel a la teva parella o no. I que vaig dubtar perquè em volia rendir, però que tot i així sempre pensava en ell.
I el cas va ser q jo vull estar amb ell però es pensa que es un segon plat cosa que no ho es, pero no se'n refia perquè diu que no vol que una novia seva es fixi en un altre noi.
I ns que fer o que dir-li o pensar.
Necesito ajuda.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Nosaltres també estem sorpreses per la seva reacció.
Pel que tu expliques, entenem que tu li vas confessar que durant un temps, no veies la possibilitat que aquesta relació tingués "futur" i que un altre noi et va cridar l'atenció. Aquest fet és completament normal!! Passa a moltes persones i parelles!
És natural sentir atracció cap a altres persones tot i que tinguem parella. Hi ha persones que ens atrauen i ho hem de normalitzar. El mite de l'amor romàntic es fa creure que només tenim ulls per aquella persona i que no podem sentir cap tipus d'atracció cap a ningú. I això és molt fals.
Tu, voluntàriament, vas decidir que aquest altre noi no t'agradava prou i que, en el fons, encara volies seguir intentant-ho amb el primer. Així que, per part teva, no has fet res dolent. A més, has volgut ser sincera i explicar-li el que et va passar. En el fons, aquesta és una senyal que l'amor és molt intens per part teva.
I, finalment, hem de ser conscients que les parelles NECESSITEN passar petites crisis on les persones que en formen part, valoren si volen continuar o no. És com un procés de revisió per analitzar si encara escollim a l'altra persona com a parella. I hi ha de ser.
Així que, deixa de demanar-li perdó i espera uns dies que ell pugui reflexionar sobre això. Tu no has fet res. L'has escollit a ell i això és l'important.
Una abraçada!
La Laura Centellas