Pressió social per tenir parella
Bon dia, primer de tot donar-vos les gràcies per tenir aquest servei per a tots el jovent que ho necessiten.
Porto quasi dos mesos coneixent un noi, el qual quedem cada setmana i fem plans de "parella" pero no ho som, llavors quan els hi explico algo als meus amics, sempre em responen amb un; "Podeu ser novios ja siusplau?, "Demana-li sortir", "No tinguis por a declarar-te, aixi sabras si perds temps o no". Pero esque el que ells no saben, esque em costa molt dir les coses a les persones, l'altre día li vaig dir: "Tinc la sensació de que vull marxar a casa pero a la vegada no" i em respon "Perque?" , i jo li dic: "Perque estic molt segur amb tu i estic molt comode, el qual puc ser jo 100% sense apagar res de mi" i ell em respon "a mi em passa el mateix". Pero esclar, es com que es la persona correcta, la qual m'omple pero potser no es el moment. Esque se'm fa dificil aquesta situació i els meus amics no ho acepten i volen qué em declari ja cap a ell, pero esque jo no puc.
He de dir que apart de quedar amb ell, han passat altres coses amb ell (crec que no fa falta espeficicar).
Bueno resumint, tinc com aquesta pressio social la qual m'agobia bastant i no se que fer....
Laura Centellas

Hola!
Si tu no necessites posar aquesta etiqueta i aquest noi tampoc, està tot bé!
Si el que sents és la pressió social per posar l'etiqueta, per fer-los callar, els pots dir que aneu a un altre ritme, que junts esteu bé i que ja s'anirà veient.
Hi ha moltes relacions que no comencen amb una "declaració" o amb un "vols sortir amb mi?", sinó que es van construint mica en mica i, sense adonar-se'n han creat una parella a la seva mida i al seu ritme.
Escolta't a tu, escolta'l a ell i si vosaltres esteu bé, és suficient.
Marca límits amb les teves amistats en aquest punt, per evitar que la seva pressió t'angoixi, d'acord? Veuràs com ho entendran.
Una abraçada!
La Laura Centellas