Com oblidar?
Holaa, moltes gràcies per les vostres paraules.
M'he enamorat. Fa anys que estic enamorada del mateix noi. Vam tenir una relació i ho vam deixar per una baralla, des d'aleshores per molt que ho hem intentat no hem pogut fer-ho funcionar un altre cop.
L'altre dia em va deixar molt clar que no vol res més amb mi i em va dir coses bastant lletges.
Ja he decidit que he de passar pàgina, però és difícil perquè molt en el fons encara espero que torni a demanar-me perdó i tinguem la relació que ens mereixem. Intento deixar-ho correr però no puc parar de pensar en ell, en nosaltres, en la nostra relació.
No puc passar pàgina i tot i que no vulgui admetre-ho encara vull estar amb ell.
Necessito ajuda, el necessito oblidar...
Laura Centellas

Hola bonica,
El desamor pot ser molt dolorós... i si per part teva encara queda amor i tens l'esperança que "tornarà", encara és més difícil passar pàgina.
El més important per passar pàgina és fer real la ruptura. Que quedi clar que en un temps important no hi haurà reconciliació, que cadascú ha de fer el seu camí.
Després caldrà posar distància. Distància física (intentar no veure'l), distància virtual (deixar de seguir-lo a xarxes), distància mental (posar el focus en tu i el teu benestar en comptes de pensar en "què deu estar fent?") i distància emocional (pensar-hi sense sentir aquest dolor).
Mica en mica... és un procés llarg i segurament necessitaràs les teves amistats i la teva família.
Centra't en tu i, de moment, ves escrivint un petit diari emocional explicant com et sents i buidant tot el dolor... t'anirà bé. Ja veuràs.
Una abraçada!
La Laura Centellas