Novia, soletat i com aconseguir-ne
Faig aquesta consulta perquè no sé què fer, em sento sol i vull tenir novia perquè no em sento feliç i no em sento comprès, els meus amics no m'aconsellen perquè no saben com. He intentat conèixer noies moltes vegades, especialment aquest any passat, i ninguna ha sigut corresposa. Tothom em diu que esperi i que ja m'arribarà però com he dit abans, em sento malament i atrapat en un pou que no té sortida. Que puc fer per aconseguir Novia?
Laura Centellas

Hola!
Ens sap molt greu veure el vostre patiment. Ens han venut un món on la parella és la font del nostre benestar i és una gran mentida!
Com a éssers socials que som, necessitem tenir companyia, però no necessàriament ha de venir de la parella, al contrari! És molt millor si tenim diferents persones amb qui ens podem deixar anar, explicar com ens sentim i que ens puguin acompanyar.
Des d'aquí t'animem a centrar-te en tu, en descobrir què t'atrau de les altres persones i en ampliar el teu cercle d'amistats. Busca persones amb qui puguis confiar i que sentis que t'entenen. Explica'ls una mica com estàs i observa com es comporten. Així podràs valorar qui té interès en tu ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas