Obsessió
Bon dia,
No entenc molt bé la meva conducta i perque em passen aquestes coses. He anat a dues psicologues en tota la meva vida i en els dos casos m'ha passat el mateix. Quan ja m'han solucionat el problema i hi he deixat d'anar, no he pogut deixar de pensar en elles. A la última que vaig anar ja fara 1 any que no la veig i no hi ha ni un sol dia que no pensi en ella. Tinc com la necessitat de que sapiga de la meva vida. Estic obsessionada. Tinc la sensació que me la puc trobar pel carrer a tot arreu on vaig, tinc tot el dia al cap converses que podria tenir amb ella... M'agraderia entendre perque em passen aquestes coses i com posar-hi solució.
Moltes gràcies per l'ajuda!
Laura Centellas

Bon dia,
Des d'aquí és difícil donar-te una resposta clara al que t'està passant, però ens apareix una pregunta: això ho has pogut treballar a consulta?
Potser pots intentar parlar amb la teva família i demanar una sessió puntual amb aquesta psicòloga per explicar-li com t'ha anat durant aquest any, parlar de la teva "obsessió" i, sobretot, poder fer un tancament de la teràpia.
La teràpia pot ser un espai molt agradable on ens sentim totalment acceptades i a vegades pot ser difícil tancar aquest moment. Feu un petit ritual de comiat. Agraeix-li tot el que has après i accepta aquest sentiment de "buidor" com una senyal que ha estat important per tu.
A vegades necessitem posar nom també als tancaments.
Una abraçada!
La Laura Centellas