Família i altres problemes
Hola, es el primer cop que escric en aquesta pàgina però no puc més la ansietat i el estrés me estan afectant moltíssim.
El problema que tinc es que fa més de 1 setmana el meu novio va discutir amb la seva família i la seva família li va treure el móvil amb 28 anys i des de aquell dia no se res de ell, ninguna notícia trobo que no es normal que una família faci això i més amb aquesta edad, no se que fer, si parlar a la seva germana, si anar a casa seva i preguntar o simplement deixar les coses com estan i continuar amb el meu camí. Lo únic que vull és saber si es normal que una família faci això i si estava bé lo que está fent, perquè si está bé, fins quin punt un pare i una mare poden controlar la nostra vida?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres.
Entenem la teva angoixa i la teva necessitat de voler saber què ha passat. No sabem exactament el motiu de la discussió, per això caldria tenir més informació.
Les relacions familiars poden arribar a ser complicades i, tot i que es tracta d'una persona major d'edat, la teva parella també està acceptant aquest tipus de relació i de control per part de la seva família.
Si ho necessites, pots intentar contactar amb ell o amb la seva germana per saber com està. Potser així tindràs una resposta més clara i podràs decidir si vols seguir el teu propi camí o bé vols esperar un temps a veure si les aigües es calmen...
Nosaltres seguim aquí, si vols ens pots explicar una mica millor la situació i així et podrem donar eines  més concretes.
Una abraçada!
La Laura Centellas