Compromisos d'amics
Jo tinc una millor amiga a la que direm Maria, Maria va estar amb un amic meu al que direm Leo i Leo es el milor amic de Unai, que també es el meu amic. Maribel i Leo van tenir una relació abans de l'estiu que tot i que va tener els seus altibaixos va ser una relación maca i que va acabar be, com amics. El meu dilema ve cuan Maria, unes setmanes despres de deixar-ho m'envia un missatge i hem confesa que s'acaba de liar amb el nostre amic Unai, que es el millor amic de Leo, el seu ex que també es el meu amic. La cosa es que a dia d'avui Leo encara ho pasa malament per Maria a vegades, i segueix sent el millor amic d'Unai sense saber que s'ha liat amb la seva ex a amagades i a mi aixo hem sap greu porque no vui ocultarli res a Leo que també es el meu amic pero tampoc pum dir-ho porque li vain dir a Maria, la meva millor amiga que no ho far i no se que fer.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Entenem el teu dilema i és natural que no sàpigues què fer. L'amistat requereix sinceritat, honestedat, confiança i també molta cura. Nosaltres no podem dir-te quina és la posició que has de prendre en aquest cas en concret, ja que prenguis la decisió que prenguis estaràs trencant la confiança amb algú.
Pots parlar amb la Maria sobre la posició en la que t'ha deixat i demanar-li que no et faci escollir més entre ella i una altra amistat. Que si sap que tu ho passaràs malament guardant el secret, que no ho comparteixi amb tu.
Si decideixis parlar amb en Leo, sigues clara amb la Maria i explica-li els motius.
I si decideixes guardar el secret de la Maria, parla també amb ella per exposar-li el teu malestar.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas